فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی کرونا در ایلام گفت: برپایی هر گونه مراسم در آرامستان‌ها ممنوع است و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

معروف بسطامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، معروف بسطامی در یازدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استانداری ایلام اظهار کرد: با وجود وضعیت نزولی آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بستری‌ها کماکان در ستاد استانی و قرارگاه عملیاتی دغدغه‌هایی مبنی بر عادی‌سازی و رهاشدگی وجود دارد که از مردم و اصناف می‌خواهیم طبق شیوه‌نامه‌های درمانی و بهداشتی رفتار کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش مسئولان برای پیشگیری از ویروس کرونا تصریح کرد: در طی دو ماه گذشته در سطح استان در آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی مواجه بودیم و این مهم نباید پایان کرونا تلقی شود.

بسطامی همچنین با توجه به سطح هشدار زرد در سراسر استان افزود: حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی با دو سوم ظرفیت است و مدیران موظف به رعایت آن هستند. تمامی اداره‌های استان باید ظرف یک هفته نسبت به نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ماسک برای کنترل و جلوگیری از ورود افراد مبتلا به اداره‌ها و اماکن پر تردد اقدام کنند.

کد خبر 576256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha